International Trade, B2B platform

Пра нас

  • Карпарацыя НеoЭпо заснавана ў Злучаных Штатах Амерыкі і з'яўляецца матчынай кампаніяй.

  • НеoЭпо India Private Limited з'яўляецца індыйскім філіялам матчынай кампаніі.

  • Каб даведацца, якія паслугі мы прадастаўляем, наведайце раздзел " Што мы робім? " .

  • Каб даведацца, у якіх краінах кліенты мы абслугоўваем, прайдзіце спіс каля 70 краін дзе мы аказваем свае паслугі .

  • Ведайце 40 плюс моў, на якіх мы прадстаўляем нашы прадукты і паслугі.

  • Працэдура, якую мы выконваем для палягчэння транзакцый, апісана ў раздзеле 'Як гэта працуе? '.

  • Прадаўцы, ведайце пра перавагі продажу праз нас.

  • Пакупнікі, даведайцеся пра перавагі пакупкі праз нас.

  • Каб пачаць выкарыстоўваць нашы прадукты і паслугі, стварыце ўліковы запіс у нас.

  • Калі ў вас ёсць якія-небудзь пытанні адносна вядзення бізнесу з намі, звяжыцеся з намі.

  • Калі вы шукаеце магчымасць працаўладкавацца ў нас, то, калі ласка, прайдзіце вакансіі і падаць заяўку .


  • Чаму пачалася карпарацыя НеoЭпо?

    Заснавальнік нашай кампаніі любіць матэматыку і праграмаванне. Звязана з гэтым сімпатыяй заснавальніка, раней ён працаваў над ідэяй статыстычнага арбітражнага хедж-фонду да стварэння гэтай кампаніі. У працэсе прыцягнення капіталу для свайго хедж-фонду ён сустрэўся і пагутарыў з пажылым грамадзянінам, які таксама быў з яго альма-матэр, Індыйскі тэхналагічны інстытут (IIT), Мадрас. Падчас гэтай размовы яму прапанавалі папрацаваць над чымсьці дапамагае грамадству, а не проста зарабляе грошы .

    Вышэйзгаданая прапанова заснавальніку прымусіла яго задумацца. З уласнага досведу ён зразумеў, што дапамога іншым падахвочвае чалавека пераадольваць складаныя сітуацыі і дасягаць поспеху. З такой матывацыяй ён вырашыў працаваць далей праекты, якія станоўча ўплываюць на грамадства дзякуючы яго працы. Далей ён зразумеў, што спосаб дасягнуць гэтага практычна узровень быў шляхам стварэння тэхналагічнай кампаніі .

    Услед за вышэйсказаным заснавальнік ацаніў мноства розных ідэй і прыйшоў да высновы што малы бізнес адпавядае вышэйапісаным крытэрыям. Так адбываецца таму, што малы бізнес уносіць асноўны працэнт ВУП любой краіны у свеце. Акрамя таго, яны забяспечваюць большую частку занятасці ва ўсіх краінах, значна большую, чым у буйных кампаній свету. Далей, пасля шырокіх бізнес-даследаванняў, заснавальнік зразумеў, што яны сутыкаюцца з вялікай колькасцю праблем, якія павінны быць вырашана. Такім чынам, была створана карпарацыя НеoЭпо, каб дапамагчы малому бізнесу з дапамогай тэхналагічных рашэнняў вельмі маштабуюцца і паўтараюцца .


    Чаму назва кампаніі НеoЭпо?

    Заснавальнік нашай кампаніі падчас пошуку назвы кампаніі хацеў, каб былі задаволены наступныя крытэрыі

  • Апісваецца, чым займаецца кампанія, чым займаецца гандаль.

  • Для запісу імя патрабуецца максімум 6 лацінскіх сімвалаў.

  • Можа быць вымаўлена з выкарыстаннем максімум 4 складоў.

  • Даменныя імёны можна набыць у разумных цэнавых межах.

  • Даступнасць імя дамена для розных краін, паколькі бачанне кампаніі з самага пачатку з'яўляецца глабальным .


  • Заснавальніку нашай кампаніі было даволі цяжка знайсці незарэгістраваную даменныя імёны, якія адпавядаюць вышэйзгаданым крытэрам. Ён выкарыстаў розныя метады, каб прыдумаць магчымыя даменныя імёны, напрыклад наступныя

  • Розныя спосабы апісання бізнесу.

  • Выкарыстанне тэзаўруса для пошуку альтэрнатыў вядомым словам, якія апісваюць бізнес.

  • Выбар двух ці трох розных слоў, атрыманых з прыведзенай вышэй працэдуры, а потым нарэзаць, нарэзаць кубікамі і супаставіць іх, каб утварыць адно слова .

  • Праграмы-генератары выпадковых даменаў.


  • З дапамогай вышэйапісанай працэдуры ён атрымаў кароткі спіс даменных імёнаў, якія яшчэ не былі зарэгістраваны. Адным з гэтых даменных імёнаў, якія трапілі ў шорт-ліст, было НеoЭпо. Гэта знайшло рэзананс у нашага заснавальніка, таму што ён інтэрпрэтаваў гэта як 'Neo ' для 'новы ', "Epo " для "Эпоха " мае на ўвазе эпоху, гэта значыць новую эру для гандлю, якая добра апісала яго бачанне нашай кампаніі .

    Затым наш заснавальнік хацеў праверыць, ці можна гэта лёгка напісаць. Таму ён пайшоў да маці і спытаўся ў яе, як яна піша НеoЭпо. Яна напісала правільна. Таму ён зарэгістраваў НеoЭпо як назву карпарацыі .

    Што ўяўляе лагатып карпарацыі НеoЭпо?

    Агульная ідэя, якую перадае лагатып НеoЭпо Corporation, - гэта платформа, якая прадастаўляе інфармацыю, ідэі, ідэі і звязвае людзей з розных месцаў зямнога шара з мэтай палегчыць гандаль. Розныя дэталі лагатып выглядае наступным чынам

  • Чатыры квадранты лагатыпа, якія ахопліваюць зямны шар, уяўляюць платформу. Прычына таго, што чатыры квадранты - гэта перадаць чатыры напрамкі - поўнач, поўдзень, захад, усход .

  • Шчэпка, якая выходзіць з кожнага квадранта лагатыпа, паказвае, што стратэгія нашай кампаніі, выкананне, бізнес-мадэлі і прадукты будуць рухавымі і дынамічнымі, каб задаволіць зменлівыя бізнес-патрэбы нашых кліентаў .

  • Стрэлкі, якія выходзяць з колаў, прадстаўляюць бачанне нашай кампаніі па злучэнні людзей з розных месцы, якія прадастаўляюць інфармацыю, ідэі і ідэі для палягчэння гандлю .

  • Разрыў паміж чатырма квадрантамі сведчыць аб тым, што наша кампанія будзе гнуткай і адаптавацца ў адпаведнасці з дзелавым патрэбнасцям нашых кліентаў .

  • Глобус пасярэдзіне ўяўляе бачанне таго, што наша кампанія будзе абслугоўваць кліентаў з розных краінах свету .

  • У глабальных радках паведамляецца, што мы наладжваем і лакалізуем нашы прадукты і паслугі, у адпаведнасці з мова і культура краіны, у якой мы працуем .

  • Чырвоны колер у лагатыпе ўяўляе энергію, запал і пазітыў нашай кампаніі ў абслугоўванні кліентаў, развіццё нашага бізнесу і дасягненне нашых бізнес-задач .

  • Сіні колер у лагатыпе нашай кампаніі сведчыць пра тое, што кліенты і інвестары могуць чакаць спакою, сіла і надзейнасць ад нас .

  • Зялёны колер у лагатыпе сведчыць пра тое, што мы цэнім устойлівы рост, які гармануе з прыродай, ацэньваецца з выкарыстаннем параметраў навакольнага асяроддзя, сацыяльнай адказнасці, карпаратыўнага кіравання (ESG) .


  • Як вы прыдумалі лагатып карпарацыі НеoЭпо?

    Заснавальнік нашай кампаніі вельмі рана зразумеў, пасля таго як кампанія была заснавана, што кампанія мае патрэбу ў лагатып, які прагназаваў на ўвесь свет тое, чым займаецца кампанія і за што яна выступае. Таму ён прыдумляў шмат іншага выявы для лагатыпа. Ён паспрабаваў шмат розных спосабаў, напрыклад, маляваў яго ўручную, выкарыстоўваў праграму для рэдагавання фатаграфій, шукаючы розныя вэб-сайты з фотаздымкамі і г. д. Падобна працэсу атрымання назвы кампаніі, ён спрабаваў нарэзаць, нарэзаць кубікамі і супрацьпаставіць выявы, якія ён атрымаў з розных крыніц. Але ні адзін з гэтых малюнкаў не перагукаўся з паведамленнем, якое хацеў наш заснавальнік паведаміць пра кампанію праз лагатып. Гэты працэс сапраўды засмуціў нашага заснавальніка. Гэта калі ён зразумеў, што ён патрэбны ідэі іншых людзей, каб зрабіць камплімент ідэям, якія ён меў. Таму ён шукаў дызайнера, які мог наймаць для кампаніі .

    У гэты час студэнт-энтузіяст са сваёй альма-матэр, Індыйскага тэхналагічнага інстытута, Мадрас, падаў заяўку на стажыроўку па праграмаванні. Першапачаткова заснавальнік нашай кампаніі правёў для гэтага інтэрв'ю для задання па праграмаванні суіскальнік стажыроўкі. У канцы працэсу сумоўя заяўнік папрасіў апісаць хобі, згаданыя ў ім рэзюмэ. Заяўнік на стажыроўку згадаў, што мастацтва і маляванне для яго натуральныя і што яны з'яўляюцца для яго дарам Бога. Праводзячы далейшае даследаванне, наш заснавальнік зразумеў, што гэты прэтэндэнт на стажыроўку меў шмат прыродных талентаў у дызайне, таму наняў яго для стварэння лагатыпа .

    Наш заснавальнік давеў да стажора шырокія ідэі, якія неабходна перадаць лагатыпам кампанія. Стажор прыдумаў пачатковыя эскізы, і наш заснавальнік даў водгук на іх. Пасля шматлікіх паўтораў канчатковая версія лагатыпа быў выпушчаны. Заснавальнік нашай кампаніі апісвае ўвесь працэс стварэння лагатыпа кампаніі, пачынаючы ад ідэй да канчатковага вызвалення, як узнёслы і карысны досвед .